Oryginalny FURminator

By | 10:56:00 Leave a Comment
Wreszcie udało mi się zaoszczędzić na oryginalny furminator. Strasznie podobał mi się ten z edycji limitowanej, więc szybko zamówiłam na allegro i niecierpliwe czekałam na przesyłkę. Miała zostać dostarczona do paczkomatu ALE (nie wiem czemu) dotarła do domu :D I dobrze, nie będę musiała ruszać się z domu.

Nie zostało mi nic tylko wypróbować szczotkę ! :) Pierwsze wrażenie po odpakowaniu : szczotka jest ciężka (nie jakaś bardzo, ale cięższa od podróby) , wygląda na mocną. Każdy furminator zawiera osłonkę na zęby, ale w edycji limitowanej jest dodatkowo profesjonalne etui. Cena edition limite i  zwykłej  jest taka sama dlatego wybrałam tą w kolorze czarnym :) Jakoś strasznie wpadła mi w oko.


Plastikowa jest w kolorze zielonym. Według mnie nie pasuje to zbyt do designu szczotki :/ Lepiej jakby była szara lub tak jak szczotka czarna. Kupiłam produkt z oryginalnym hologramem i jestem w 100 % pewna że to oryginał. 

Zęby tej szczotki są zupełnie inaczej rozstawione niż w podróbie. Stoją blisko siebie. Są wykonane z stali nierdzewnej. Ostrze zawiera : nazwę produktu a pod logiem znajduje się numer partii. Każdy furminator zawiera przycisk, który usuwa zebraną sierść. Bardzo pomocna rzecz ;) 


Etui jest zamykane, dzięki czemu szczotka nie wypadnie, ani się nie zgubi. Spokojnie można zabrać ją na wycieczkę z psem, jakieś wakacje ( jeśli podróżujemy z psem ) lub jeśli chcemy na spacer żeby poczesać psa na dworze. Szczotka idealnie mieści się w etui, nie wypada ani nie jest na styk, ma trochę luzu.

Gdy dokładnie obejrzałam przedmiot, przyszedł czas na poczesanie Luny. O dziwo: ta grzecznie odpoczywała podczas zabiegu. Przedtem musiałam psiaka przekonywać smakami, kości i innymi rzeczami żeby grzecznie leżała. Pieseł był czesany dwa dni wcześniej, dlatego nie liczyłam na dużo zebranej sierści, a jednak mało jej nie było.Szczotkę opróżniałam z 10 razy, bo wyzbierała aż tyle psiego podszerstka.

Sierść nie spadała z narzędzia, więc lądowała głównie w pudełku a nie latała po całym domu. Zebraliśmy ponad połowę pudełka po Tangle Teezerze :)


Plusy i minusy 
+ Jest wykonana z mocnego materiału
+ W edycji limitowanej jest etui na szczotkę , ale każdy zestaw zawiera ochronkę na zęby
+ Zebrana sierść nie spada z szczotki
+ Zbiera dużo podszerstka 
+ Jest dopasowana do wielkości psa i długości sierści
+ Eliminuje linie
+ Posiada przycisk do ściągania sierści
+ Nie wyrywa psich włosów
+ Psy podczas czesania tym narzędziem są zrelaksowane :D
- Wysoka cena

Warto odłożyć trochę pieniędzy by kupić porządne narzędzie, które będzie służyć lata i jest bezpieczne dla naszego pupila.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: