Smaczki 8in1 MINIS

By | 10:26:00 Leave a Comment
Zostaliśmy testerami u 8in1 :) Jesteśmy strasznie szczęśliwi bo to nasze pierwsze prawdziwe testowanie :) Mam nadzieje że recenzja spodoba się Wam jak i osobą które za sponsorowały nam smaczki. A więc zaczynamy !


Do testowania dostałyśmy cztery opakowania smaczków ( 2x Beef & Apple i 2x Chicken & Carrot ) + jako niespodziankę otrzymaliśmy granatową teczkę z Eukanuby i czasopismo Dog&Sport. Każde z tych opakowań zawierało 100g smaczków o kulistym kształcie.



Jako że Lunie bardziej zasmakowały marchewkowe to też moją wypowiedź zacznę od tych smaczków. 8in1 MINIS to przysmaki, które nie zawierają glutenu a także nie posiadają cukru. Dla mnie WIELKI plus, ponieważ Lunka jest na diecie ^_^ Krążki nie są super małe, ale nie przeszkadza mi to ponieważ z łatwością można je połamać i zmienić rozmiar. Kółeczka są koloru beżowego (na zewnątrz, obramowanie jest tego koloru) i pomarańczowego ( wewnątrz, środek ). Smakołyki posiadają naturalny zapach. Co oczywiście pozytywnie wpływa na opinie moją, ale także na to że pieseł chętnie je je :)






 Teraz tak ogólnie o Minisach jabłkowych. Tak samo jak te opisane wyżej nie zawierają glutenu i cukru. Rozmiar jest identyczny. Można je połamać na mniejsze kąski. Jedyne czym się różnią to kolorem : ciemny beżowy (na zewnątrz, obramowanie jest tego koloru) i zielonego ( wewnątrz, środek).



 Luna jest określana największym domowym "żebradorem". Przy tych smaczkach oczy jej lśnią, ślinka cieknie a łapa sama z automatu paca człowieka w kolano. To znak że coś jej smakuje. Wydaje mi się że ocena mojej pięknej była by bardzo ale to bardzo pozytywna. Smak chyba ją zachwycił :D

Spójrz w te oczy ! Ona jest mistrzem w dziedzinie żebrania !



SKŁAD 8in1 MINIS beef & apple 

 Jako że nazwa smaczków to "beef&apple" to powinniśmy znaleźć te dwa składniki na pierwszych miejscach w składzie. Nic bardziej mylnego. Te smaczki mają 20% ziemniaków (powinno tu być mięso LUB jabłka, bo taki właśnie smak tych przysmaków ). Na drugim miejscu jest wołowina całe 4% i jabłka też 4%. Myślę że przydało by się więcej obu tych składników. Luna dostaje pełnowartościową karmę więc myślę że smaczki nie muszą mieć super składu, ale jeśli chcecie przysmaki z dużą ilością mięsa to trzeba poszukać w innych psich kąskach. 

SKŁAD 8in1 MINIS chcken & carrot 


Psie kąski o smaku kurczaka i marchewki, czy znajdziemy tu te składniki ? Na pierwszym miejscu (ani kurczak, ani marchew :( ) ryż, jest go 26%. Myślę że powinien tu być inny składnik i w większej ilości :p Następnie znajdziemy kurczaka w ilości 4% (stanowczo za mało) i marchew 4%. Moja opinia jest taka jak w składzie powyżej ! ;) 




Lune po zjedzeniu kilku (może 3/4 ) smaczków wypiła pół miski wody. Na spacer butla z wodą będzie NIEZBĘDNA. Trochę szkoda, bo waga plecaka znowu wzrośnie.


Plusy i minusy
+ Smakują Lunie
+ Nie zawierają cukru i glutenu
+ Idealna dla psów na diecie
+ Łato zmienić kształt krążków
+ Przyjemny, naturalny zapach
- Niezbędna woda do smaczków, waga plecaka na spacer wzrośnie
- Skład (mi nie przeszkadza, ale wiem że powinien być lepszy)

Smaczki są fajną nagrodą. Mój pies je uwielbia. Pewnie kupię dla porównania jeszcze inne smaczki. 8in1 jest idealne na domowe treningi. Moja opinia jest w większej części pozytywna ;) Co oznacz że jeszcze kiedyś kupię te przekąski.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: