Obroża Really Wild Girl od Kookito design

By | 09:11:00 4 comments
 Niedawno zrobiliśmy szybkie zakupy u kookito design. Szukaliśmy obroży która będzie służyć nam dłuższy czas. Nasza stara GoWalk L  strasznie się luzowała, mogłam ustawić na najmniejszy rozmiar a po jednym spacerze obroża przechodziła przez głowę, co było bardzo niebezpieczne dla psa, ponieważ mógł się łatwo uwolnić i uciec. Chciałam też coś w bardziej kobiecym kolorze niż dotychczas, bo zdarzało się wielu ludziom wziąć Lune za uroczego "chłopca". Przeglądałam różne strony z ciuchami dla psa ręcznie wykonanymi. Miękkie podszycie i oryginalny wygląd skusiły mnie na złożenie zamówienia obroży Really Wild od Kookito Design. 



Obroże można dobrać do indywidualnych potrzeb. Mamy do wyboru zapięcie pół zaciskowe lub zatrzask, ja dużo bardziej lubię drugą opcje więc taką też wzięłam. Nasza taśma ma 3cm i uważam że jest to normalna szerokość. Obwód szyi Luny to 53 cm, dlatego zamówiłyśmy rozmiar 50cm-60cm.
Wszystkie wymiary są zgodne z tymi jakie zostały wybrane. Kolory są bardzo dobrze widoczne i wyraźne. Jedyne co mi się odrobinę nie podoba to szara taśma pod ozdobną, na stronie widać jak cała panterka pokrywa obroże i taśma podstawowa nie jest widoczna, pewnie przy zamówieniu mniejszej szerokości wyglądało by to lepiej. 
Naszywka "Kookito Design" jest delikatnie przekrzywiona, nie rzuca się to w oczy i nie psuje wyglądu obroży. 
Bardzo brakuje mi miejsca na adresówkę (zawsze lepiej zabezpieczyć pupila przed zgubieniem ). Przypięłam ją do kółka na smycz, bo Luna tak czy siak chodzi w szelkach. 
 By ustawić odpowiedni rozmiar trzeba się trochę nagimnastykować, ponieważ obroża jest podszyta mięciutkim futerkiem ( w którym się zakochałam ). Zapobiega to przetarciom i  sprawia że obroża jest wygodniejsza dla naszego pupila. Gdy już wybierzemy rozmiar obroża nie poluzuje się nawet przy bardzo aktywnym spacerze czy po kąpieli wodnej. Zatrzask nie odpina się i działa bez zarzutu.
Sama obroża kosztowała 39 zł, natomiast z przesyłką pocztą polską ok. 47 zł. Uważam że cena jest adekwatna do jakości produktu.
Tak obroża prezentuje się na Lunie.
 
 Plusy i minusy
+ Ładne, estetyczne wykonanie
+ Miękkie podszycie
+ Możliwość wybrania typu zatrzasku, rozmiaru, szerokości taśmy i wzoru
+ Nie poluzowuje się
- Brak zamocowania na adresówkę
-  Przy wybraniu szerokości 3 cm bardzo mocno widać taśmę podstawą (szarą) o czym nie było informacji na stronie

Jeśli nie zależy ci na miejscu na adresówkę będzie to obroża idealna, jeśli nie chcesz wystającej taśmy podstawowej wybierz najmniejszą szerokość  :p
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Na wystawie we Wrocławiu widziałam obroże z tej firmy. Są cudowne! Bobik wygląda w nich zaczepiście :D Najlepszy jest ten milusi polarek <3

    Pozdrawiamy Daria, Bobik, Aza i Hexa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Luna wygląda super w tej obroży.

    OdpowiedzUsuń