Psia szafa

By | 12:17:00 6 comments
Miałam pisać o psim pokoju, ale jednak wzięłam na post coś prostszego, czyli "Psią Szafę". Pewnie wielu z Was wie o czym będzie ten artykuł i nie potrzebuje wyjaśnienia, ale dla jasności powiem, że post pt. "Psia Szafa" nie jest o meblach (jak to myślała moja mama) tylko o zbiorze rzeczy naszych pupili, od zabawek po szelki,obroże czy smycze. 
Luna nie ma dużo ich ale taka ilość nam wystarcza. Czasami dokupuje zabawki na jedzenie, czy obroże bo z jedną ciężko. Nie chce mieć pełno niepotrzebnych i nieużywanych sprzętów, które i tak potem wywożę do schroniska. :)
Post podzielę na kilka części. Każda będzie o innym naszym zbiorze. Mam nadzieje że taka forma "Psiej Szafy" Wam się spodoba.


 1. Kong Stuff-A-Ball to jedna z najlepszych zabawek jakie mamy. Pierwszy oryginalny Kong na jedzenie, który trafił do naszych zbiorów. Więcej dowiedzie się o nim tutaj.
2. Psie frisbee z Trixie. Kosztowało ok. 30 zł, a lata świetnie. Czasami za dobrze i wylatuje mi po za podwórko :P
3. Piłka Żółw obszyta futerkiem <3 Nawet dobrze się odbija, ale co najważniejsze ! Nie wypada z psiego pyska ! 
4. Piszcząca krówka, którą Luna samodzielnie wybrała w sklepie zoologicznym. Tak mnie o nią błagała że musiałam ją kupić. 
5. Kong Jumbler Ball. Złapany w Abc dla zwierząt w bardzo przystępnej cenie. Recenzja tej zabawki, dostępna na blogu.  
6. Delfinek z dziurą na nosku, działa jak "fontanna", fajna do basenu. To nie jest typowo "psi" gadżet. :)
7. Aport z biedronki. Na początku Lunie przeszkadzały sznurki, ale potem im odpuściła i przeżyły.
8. Sztuczny patyk także z biedronki, kupiony gdy szczyl miał wymianę ząbków. 
9. Kauczuk z odpustu, który jest najbardziej odbijającą się piłką. Luna jest nim zachwycona. Biega za nim całymi dniami.
10.  Kość z czasów gdy Luna była jeszcze szczeniakiem. 
11. Bucik labradorka dostała od cioci i nie za bardzo przypadł jej do gustu. 
12. Żabki do kąpieli, by umilić tą stresującą czynność.
13.  Piłka wygrana w konkursie facebookowym. 
14. Piłka gumowa trixie. Z zoologicznego za ok. 16 zł.
To tyle z naszych gumowych zabawek. Mamy jeszcze Konga Classica ale podczas robienia zdjęć był w zamrażarce. 


1. Słoń z długimi nogami jest wykonany z mocnego i przyjemnego w dotyku materiału. Świetnie nadaje się jako szarpak. Najbardziej lubiona przez Lunę zabawka. Zakupiony w easy pet.
2. Bóbr Trixie z sklepu zoologicznego "Żulicki" w Kołobrzegu. 
3. Pingwin z madagaskaru który śpiewał, przywieziony z ferii zimowych. 
4. Odkopany z dna szafy Pogo plush. Luna zakochała się w nim od nowa. Jest najlepszym na świecie aportem, u nas niezniszczalnym. 
5. Foka z wakacji nad morzem.
6. Kość która przyjechała z Luną z hodowli.
7. Pou ! <3 
Mamy jeszcze Konga Cuteseas którego zdjęcie mi ucięło. Schował się za Luną. 


1. i 5. Są to szarpaki od Irona i Natalii, jak widać ciemny już swoje przeszedł ale trzyma się dobrze. Jest bardziej zniszczony niż różowy, ponieważ Luna polubiła go znacznie bardziej, pierwszym natomiast nie bawiłyśmy się za często, nie martwicie się psie zęby jeszcze to nadrobią.
2. 3. i 4. To moje ręczne produkcje. Nr 2 zrobiłam z bandaża (?). Wiecie trenowałam plecenie szarpaków i każdy materiał który wpadł w moje łapki nie wracał żywy. Następny kolorowy wytwór  jeszcze cały i o dziwo nawet ładnie mi wyszedł ! Zielony już się rozpruł na końcu dlatego będę musiała zapleść jego zastępce, małego, poręcznego, który zmieści mi się do kieszeni i będzie idealny do nagradzania Luny.
6. Szarpak za punkty z Zooplusa, ulubiona zabawka. Taki sam kupiony z własnej kieszeni oferowałam psiakowi mojej cioci. Był już kilka razy prany w pralce i jest jak nowy. Niedrogi a sprawdza się świetnie. 


Tych zabawek nie będę za bardzo opisywać bo jest to zbiór dla psiaków z schroniska. Pomyślałam że stary Furminator  bardziej przydałby się potrzebującym zwierzakom,bo my używamy tylko nowego. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o któreś z rzeczy z powyższej fotografii to dajcie znać na naszym fb albo w komie. 



Różowa składana miska idealnie nadaje się na spacery. Została zakupiona w Auchanie za 10zł. Był jeszcze do wyboru kolor niebieski. Duża niska miska jest na mokre jedzenie, które Luna dostaje od czasu do czasu. Do dwóch wysokich misek na dole wlewam labradorce wodę. Jedną trzymam w jej pokoju a drugą na dworze. Głęboka miska na przeciwko składanej zawsze stoi w moim pokoju i jest pełna świeżej wody. Ostani "psi talerz"służy tylko na jedzenie, nie ważne jakie, suche czy warzywa, ta miska ma jedno jedyne znaczenie "pora coś zjeść"

1. i 2. to smycz rowerowa, nie za często używana, ale mamy w planach zacząć z niej korzystać codziennie, o ile pogoda pozwoli.
3. Smycz automatyczna flexi, 5m, do 60 kg
4. Szelki easy walk, zamówiony u easy pet. 
5. Zwykła smycz która była dołączona do szelek
6. Obroża Go Walk. Fajna ale strasznie się poluźnia.
7. Bandamka z stacjonarnego sklepu zoologicznego, którą Luna dostała od mojej mamy.
8. Woreczki na psie odchody o obłędnym zapachu, były w wyprawce od Luny a do teraz trzymają się bardzo dobrze.

1. Oryginalny Furminator Limited Edition L dla psów krótkowłosych.
2. Psie skarpetki, które mama kupiła Lunie z nadzieją że nosząc je psiak nie będzie się w domu ślizgał, niestety biszkopt nie ma zamiaru ich mieć chociaż sekundy na łapach. 
3. Obroża z lat szczenięcych, mam do niej straszny sentyment <3
4. Klikier, który kosztował 8zł w Abc dla zwierząt, dzięki niemu możemy dopracować wiele sztuczek.
5. Największe zło jakie widzieliście na własne oczy, coś przez co Luna chowa się całe dnie, to jest najgroźniejsze istniejące narzędzie tortur ! CĄŻKI DO PAZURÓW !



Jako karmę Luna obecnie je Wolfa. 

Tak wygląda nasza psia szafa, jest dosyć skromna, chodź w miarę przypływu czasu dochodzą nowe rzeczy. Mam zamiar kupić szelki z hurtty, ponieważ obroże zamówiłam już z Kookito. :)
Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. sporo tego :D i super jest ten słoń ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedługo u nas będzie taki post :) Też poluję na Hurtty. W niedzielę na wystawie uda mi się je dorwać :D

    Pozdrawiamy justbobik.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będzie daj znać, chętnie poczytam, na jaki model hurttów polujesz ?

      Usuń
    2. Na szelki Hurtta Y Lifeguard ;)

      Usuń
  3. Fajny post i super zdjęcia. Luna pięknie wygląda na zdjęciu z Zabawkami gumowymi. A te ostatnie zdjęcia z karmą mnie rozwala :)

    OdpowiedzUsuń