Przysmaki Alpha Sprint

By | 02:50:00 6 comments
W naszym najbliższym zoologicznym nie było niestety przysmaków z Alpha Sprint, a kusiły nas strasznie. Gdy wybrałam się z mamą do Wodzisławia (miasto obok), żeby kupić kropelki na pchły i kleszcze okazało się że w sklepie jest ostatnie opakowanie przysmaków-kabanosów Alpha Sprint. Miałam ze sobą 20 zł (przysmaki były po 10 zł), więc nie było innej możliwości niż je kupić. Wzięłam smak kurczaka, bo tylko taki był i ruszyłam na dalsze zakupy. Po drodze kupiłam w Rossmanie smaczki z Puriny Adventuros (już po raz drugi, bo są naprawdę fajne, na pewno pojawi się o nich też recenzja). Pełna superowych psich zakupów weszłam na moje podwórko i zostałam przytulona i obżebrana przez pewnego labradora. Nie dało się przed nim ukryć, że część zakupów jest dla niego :) Chcecie wiedzieć co mnie zdradziło ? 


Obecność psich przysmaków na pewno zdradził zapach Alpha Sprint, bo chodź nie wyczuwalny przed otworzeniem dla człowieka, dla psa był mega mocny i apetyczny. Gdy po raz pierwszy dałam Lunie kabanosa widziałam blask w jej oczach. Jeszcze nigdy nie zareagowała tak na smaczki. Prosiła mnie o nie bardziej niż kiedykolwiek. Zapach po otwarciu naprawdę intensywny. Mojemu nosu nie spodobał się za bardzo, ale to już zależy od osoby, bo moja mama np. uważała że jest bardzo naturalny. Luna na pewno była pozytywnie zaskoczona tym "aksamitnym" dla psich nozdrzy zapachu. 


 Alpha Sprint to Hipoaler-
giczne paluszki mięsne z kurczakiem. Zawierają AŻ 85% świeżego mięsa drobiowego/rybnego (zależnie od wybranego smaku). Reszta czyli 15 % to witaminy i kiełki roślin strączkowych. Zero wypychaczy typu zboża. W sumie mogę powiedzieć że mają lepszy smak niż karma Luny :p 
Dawkowanie smaczków jest podane na opakowaniu i podzielone na trzy rubryki : Average (pies o przeciętnej aktywności), Aktive (pies aktywny), Senior (psi Senior). Ja dla Luny wybrałam Average, ale ponieważ je też czasami inne smaczki dostaje jeden lub półtorej kabanosa na dzień ;) 

 Ogromnym plusem jest nietypowe zapakowanie paluszków. Każdy z nich jest w osobnej paczuszce ułożonej w rulon smaczków. Można je od siebie odrywać, ponieważ producent zadbał o nacięcia między pojedynczymi przysmakami. Dzięki temu dłużej zachowają świeżość i atrakcyjność dla psa. Spokojnie nadają się na spacer, ponieważ jeden lub dwa kabanosy na pewno zmieszczą się w kieszeni a zapakowane w wyżej wymiony sposób nie ubrudzą naszych ubrań/ plecaków. 
 Jeden paluszek ma około jedenastu centymetrów.






  Smaczki spokojnie nadają się dla psów każdej rasy i wielkości, ponieważ łatwo je połamać i podzielić na mniejsze. Mimo upływu czasu od zakupu smaczki wciąż są miękkie. Na pewno sposób ich zapakowania miał tu także wielki wpływ.











Plusy i minusy

 + Smakuje psom
+ Cena
+ Skład
+ Nietypowe zapakowanie
+ Łatwo się je łamie
+ Są miękkie
+ Nadają się dla psa każdej rasy
+ Łatwo da się je zabrać na spacer i nie ubrudzą kieszeni
- Mają intensywny zapach nie dla każde nosa (oprócz psiego) przyjemny

Te przysmaki należą do jednych z najlepszych jakie mieliśmy. Niestety pojawił się jeden minusik. Mam nadzieje że kiedyś znajdziemy smaczki idealny. Jeśli nie przeszkadza Ci zapach psiego jedzenia spokojnie możesz je kupić ! Polecamy je w 95% !


Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Fajna recenzja :)

    http://skundlowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś przysmaki z tej firmy, ale byłby to już pokrojone kosteczki. Stanowczo zbyt szybko się skończyły ;)
    Ciężko je dostać nawet w sklepach internetowych, ale przypomniałaś mi o nich, i muszę gdzieś je w końcu dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też z nimi ciężko :) Na fb na stronie Alpha Sprint jeśli poprosisz dadzą ci wykaz sklepów w pobliżu twojego miasta gdzie są te przysmaki <3 Jak tylko uda mi się dorwać kolejną paczkę to będzie moja !

      Usuń
  3. Muszę je kupić Ironowi :D

    ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń