Kong Jumbler Ball

By | 02:01:00 Leave a Comment
Kupiłam ją w niewysokiej cenie, bo zaledwie za 67 zł. W internecie ten rozmiar kosztował ponad 90zł. Chciałam mieć oryginalną zabawkę z konga więc postanowiłam zainwestować pieniądze z urodzin. Czy mój zakup był dobry, trafny, udany ? Zaraz poznacie tę piłkę bliżej.


 Piłka wykonana jest z trwałego i lekkiego kauczuku w przyjemnym kolorze. Są do wyboru cztery kolory : pomarańczowy, fioletowy, czerwony i niebieski. Ja wybrałam niebieski, bo to ulubiony kolor Luny :D W środku Konga znajduje się piłka tenisowa, która pobudza psa do zabawy. Zabawka posiada piszczałkę umieszczoną w bezpiecznym miejscu. Luna nie ma problemu z utrzymaniem piłki i spokojnie daje radę nią piszczeć. Kong odbija się w nieprzewidywany sposób. Mój pies uwielbia gonić za dobrze odbijającą się piłką.




Piłka posiada dwa uchwyty. Można przyczepić do nich sznurek. Pupil uwielbia się szarpać, dlatego piłka z sznurkiem jest dla niej bardzo atrakcyjna.



Piłka  po zabawie z Luną zazwyczaj jest bardzo brudna. Nie mam problemu z umyciem tego konga. Wystarczy opłukać go wodą.



Uchwyt może posłużyć też do trzymania piłki w ręce. Dzięki temu możemy rzucić ją na dalekie odległości. 
UWAGA ! Piłka nie nadaje się do zabawy w wodzie. Mimo że unosi się i pies nie ma problemu z jej wyłowieniem woda która wpadła do środka nie potrafi wyparować i piłka jest "zamglona". Niestety nie da się jej już wyczyścić mimo szczerych chęci. 

Plusy i minusy

+ Jest wykonana z trwałego kauczuku
+ Ma przyjemny dla oka kolor
+ W środku zawiera piłkę tenisową która pobudza psa do zabawy
+ Piłka zawiera piszczałkę umieszczoną w bezpiecznym miejscu
+ Można doczepić do niej sznurek
+ Dobrze leży w dłoni
+ Odbija się w nieprzewidywalny sposób 
+ Nie ma problemu z jej czyszczeniem
+ Luna uwielbia tą piłkę
- Wysoka cena 
- Nie nadaje się do wody !
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: