Podsumowanie roku 2016

By | 11:23:00 Leave a Comment
Rok 2016 przyniósł w moim życiu wiele zmian. Zaczęłam wgłębiać się w świat psiarzy i dziś mogę powiedzieć że do niego należę. Wiedza, którą zdobyłam jest obszerniejsza i ciągle rośnie. Poznałam wiele osób, które tak samo jak ja kochają nad życie swoje czworonogi. Mimo, że nie miałam okazji poznać tych ludzi na żywo jestem z nimi bardzo zżyta, są dla mnie naprawdę ważne i pomagają mi w codziennych zmaganiach z problemami typowego psiarza. Biszkoptowa zaczęła łapać a co chodzi w frisbee i nauczyła się kilku sztuczek. Teraz wiem jak mam z nią pracować i ostro bierzemy się za postanowienia noworoczne (już dziś mogę wam zdradzić, że planuje nagrać mój pierwszy filmik na drugie urodziny Lu! ) W 2017 mam przede wszystkim zamiar doprowadzić sylwetkę labradorki do porządku a potem zacząć wyrabiać jej mięśnie. Pewnie nasza psia szafa zmieni się, bo moja mania psich akcesoriów nie maleje. Chciałabym także naprawić błędy. Będziemy stopniowo zamieniać nagrody smaczkowe na zabawę (oczywiście nie pozbywamy się ich, tylko ograniczamy) .Mam nadzieję, że uda mi się wybrać kiedyś na grupowy spacer lub pojechać z Luną do najbliższego psiego wybiegu. Blog będzie się stopniowo zmieniał, ponieważ pracuje już nad nagłówkiem i tłem. Myślę, że końcowy efekt będzie zadowalający a blog stanie się bardziej czytelny. Uważam, że 2016 był rokiem udanym, ale chce by 2017 był jeszcze lepszy! 



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: