Jw pet hol-ee roller (M)

By | 09:23:00 1 comment
Firmę Jw pet można poznać szczególnie po ażurce. Piłce, która gości w kieszeni prawie każdego psiarza. Sama długo zastanawiałam się nad jej kupnem, bo przecież co może być fajnego w zwykłej zabawce? Nie widziałam w niej żadnej cechy, która wybijała by ją na listę psich zabawek "Do kupienia", a jednak trafiła w moje ręce. Kupiłam ją za nie całe 20zł na Aliexpress, niestety przyszła z małym pęknięciem. Musiałam czekać na nią ok. miesiąca, więc następnym razem wykonam zakupy w polskim, internetowym zoologicznym. Ażurka była prezentem dla Luny na mikołajki, dlatego testy wykonane na tej zabawce są już wystarczające, by móc napisać solidną recenzje.


Pierwsze wrażenie nie było zbyt pozytywne. Wydawała się strasznie miękka, myślałam że po pierwszej zabawie będziemy mogli się spodziewać zniszczeń, a jednak szarpałam się nią z 30kg labem i oprócz fabrycznej wpadki nie ma żadnych defektów. Widziałam zdjęcia jak mniejsze psy trzymając się ażurki były "podnoszone". Dzięki wytrzymałości jest idealna do szarpania, co przydaje się w nauce, możemy przecież nagrodzić naszego psa super zabawą! Chciałam wstawić zdjęcie jak bawimy się ażurką, niestety aparat nie daje rady złapać tak efektownego szaprania :(
 Hol-ee roller świetnie nadaje się jako dystrybutor smaczków. Możemy włożyć do jej środka małą kość wiązaną (pierwsza próba rozszyfrowania tej zagadki rozłożyła Lune) lub kawałki smaczków (karmy) zawinięte w kawałek materiału. Chociaż drugiej opcji jeszcze nie próbowałam, myślę że się dobrze sprawdzi, widziałam ją na youtube i sama postanowiłam już w niedługim czasie pokazać Wam taką zabawę.  
Jako piłka ażurka naprawdę fantastycznie daje sobie radę. Odbija się dużo lepiej niż pozostałe nasze zabawki i leci na dalekie odległości, pewnie dzięki dziurą (nie hamuje ją powietrze oraz łatwo ją chwycić) i materiału (jest lekki). Firma Jw Pet zadbała o to  by piłka dobrze leżała w psim pysku i z niego nie wypadała. Kolory z jakich została wykonana są widoczne, dlatego trudno ją zgubić. Gdy ulegnie zbrudzeniu wystarczy ją przepłukać wodą :)  
 Plusy i minusy
+ Niedroga 
+ Dobrze się odbija
+ Ładnie leży w psim pyszczku i z niego nie wypada
+ Jest wytrzymała
+ Dostępna w trzech kolorach 
+ Miękka, zmieści się do każdej kieszeni (idealna na spacer)
+ Może służyć jako dystrybutor przysmaków (kula smakula) 
+ Łatwo ją wyczyścić
 Ażurka jest super piłką. Luna pokochała ją od pierwszego wejrzenia. Mam zamiar zainwestować jeszcze w większe rozmiary. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Mamy ażurkę, ale tą z Biedronki. Po świętach będę robić listę rzeczy, które planuję kupić w 2017 roku i Jw Pet Hol-ee Roller w rozmiarze M jest na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń