Przysmaki dla psa Crunchy Cubes !

By | 01:22:00 Leave a Comment
Czekając na kuriera z karmą i przysmakami, skończyły się nasze domowe zapasy. Dzień dziecka był niedawno, jakieś zaoszczędzone hasjy były więc musiałam udać się do zoologicznego. Kurier z Zooplusa był w piątek niestety nikogo nie zastał w domu i przyjedzie dopiero dziś (partelshop był w Rybniku i jakoś nikt nie miał ochoty pofatygować się, aby odebrać paczkę szybciej). Doszłam do Abc dla zwierząt i najpierw kupiłam rzeczy najważniejsze, czyli szampon i kości wiązane, ale przypominając sobie o sytuacji smaczkowej sięgnęłam na półkę z Vitakraftu. Jakoś od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tymi przysmakami dlatego je kupiłam. Nie przedłużając zaczynamy recenzje !

Opakowanie zawierało (o ile się nie myle) 140
gram. Zapomniałam sprawdzić ale z tego co pamiętam nie było ich w opakowaniu za dużo. Już raz zetknęłam się z przysmakami z Vitakraftu i byłam pozytywnie zaskoczona. Nie mogę powiedzieć o nich złego słowa. Za to małe (chodź wiecie jak ktoś się upsze znajdzie mniejsze) opakowanie zapłaciłam prawie dychę ( 9.60 zł ). Czy smaczki są warte tej ceny ? Sponsorzy pewnie przy ustalaniu ceny wzieli pod uwagę skład, bo w tym przypadku nie jest on zły ! Wreszcie coś dla wymagający ;) 

  
Na pierwszym miejscu mięso ! Tak to mięso. Vitakraft ma produkty z dużą zawartością mięsa, więc każdy napewno znajdzie coś dla siebie. Crunchy Cubes mają tylko dwa warianty (oba z kurczakiem, raczej nie dla uczulonych na drób). My wybraliśmy ten bez mięty :p Jakoś mnie ona obrzydza :p Chociaż Lunie pewnie by smakowała :D Produktów pochodzenia zwierzęcego jest aż 43,4 %. Porównując to z dotychczasowymi smaczki skład jest o niebo lepszy. Ja nie wymagam od składu cudów, bo karma jest podstawą diety. W przysmakach bardziej zwracam uwagę na psią ocenę i ich wielkość. Fajnym dodatkiem w Cubesach jest koncentrat zielonej herbaty ! ;) Mojej lunie chyba bardzo się to spodobało. 


Dwa smaczki zostawiłam suche dwa zaś wrzuciłam do ciepłej wody. Jak widać nie zmieniły zbytnio swojej objętości :) Przysmaki słabo nadają się na nagrody, są duże ale niezbyt da się je połamać (nagradzam nimi lunę jak zrobić coś naprawdę MEGA). Raczej też nie sprawdzą się w przypadku małych psów. Luna daje  radę ale to wszystko żerny lab więc tu nie ma porównania. Każdy smaczek ma inny rozmiar ;) Są bardzo nie równe, ale to chyba dlatego że są naturalne.
Jeśli chodzi o to czy lunie smakuje, to jest tylko jedna odpowiedź, TAK. Zauważyłam że dużo bardziej podchodzą jej smaczki z dużą zawartością mięsa :/ Ah hh jakie wymagające stworzenie. 
 Fajnie że opakowanie zamykane jest na klips, dzięki czemu smaki dłużej pozostają świeże i utrzymują naturalny zapach. Na szczęście nie pachną intensywnie. :) 






 

PLUSY I MINUSY
+ Naturalne
+ Dobry skład
+ Cena adekwatna do smaczków
+ Nie pęcznieją
+ Opakowanie zamykane na  klips
+Strasznie smakują psinie ;)
- Duże kawałki
- Nie da się ich połamać
- Nie dla małych psów
- Nie zbyt nadają się na nagrody :)

 Firma Vitakraft robi naprawdę dobre smaczki ;) Jeśli szukacie czegoś z dobrym składem tu znajdziecie coś dla siebie.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: