TOP 5 czyli pięć moich ulubionych ras ! :)

By | 12:52:00 Leave a Comment
Ostatnio zauważyłam, że na wielu blogach pojawia się "top 5"a u nas mało postów to można było by coś takiego urządzić ! :) Jest to lista na której znajduje się 5 ulubionych ras psów :)
Rasy które wypiszę cechuje głównie : zwinność. Cecha ta przydatna jest w zawodach agility, moim ulubionym psim sporcie. Kocham Lune na życie, ale nie jest ona mojej wymarzonej rasy... żyje ona sobie własnym życiem. Robi to na co ma ochotę. Nauczy się sztuczki albo nie, dlatego bardzo cieszymy się z małych kroczków ! :D


1. Miejsce pierwsze zajmuje  : BORDER COLLIE !


Nie lubię jej najbardziej z względu na popularność :) Głównie zadecydowały tu predyspozycje do uprawiania sportu i wygląd. Jest rasą średnią, czyli taką jaką sobie wymarzyłam. Chce żeby mój pies nie był 'mini', ale także żeby nie był wielkości bernardyna ! Chce rasę z którą sobie poradzę i która mi się podoba. Wygląd nie jest najważniejszy, ale decydując się na psa przyjmujemy go do siebie na 15 lat lub więcej dlatego fajnie by było żeby podobał nam się także wizualnie. 

2. Miejsce należy się : Cavalier King Charles Spaniel !
Nie widziałam za bardzo Kinga w sportach, ale uważam że jak najbardziej powinien się tam znajdować ! Jest idealnych wymiarów by wykonywać skoki i szybko przebiegać przez tunele :) 
3.  Miejsce będzie dla : Nova Scotia Duck Tollin Retriever
 




Ta piękna ruda sierść :) :3 Czytając historię rasy Labrador poznałam wszystkie 6 retrieverów :) Najbardziej spodobał mi się tolling <3 Jestem nim zachwycona do dziś ! ;) Mam labradora więc wiem jak mniej więcej by się zachowywał i znam jego cechy charakteru ! :)


4. Miejsce to należy do : Flat Coated Retriever 


Zakochałam się w tym retriverze od pierwszego wejrzenia ! ;) Cudne oczy, zwinne ciało i piękna czarna sierść ;) 


5. Miejsce ostatnie zajmuje : Seter Irlandzki
  

Mam tylko 4 ulubione rasy :p Więc piąte miejsce trudno mi było wybrać :) Ale po długich namysłach wybrałam Setera ! Kocha wodę tak samo jak ja ! :3 

W komentarzach pochwalcie się swoimi ulubionymi rasami ! Czekam na wasze propozycje !
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: